مهری:

آرزوی هر بازیکنی حضور در پرسپولیس است

آرزوی هر بازیکنی حضور در پرسپولیس است

به گزارش ساماس، هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: زمانی که پیشنهاد پرسپولیس به دستم رسید در قبرس حضور داشتم و فورا زمینه بازگشت به ایران را فراهم کردم که با این باشگاه بزرگ قرارداد ببندم.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، سعید مهری بعد از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خیلی بزرگی است و از عقد قرارداد با این تیم خوشحال هستم و امیدوار هستم بتوانم با عملکردم خودم را ثابت و در دل هواداران جا کنم.
او در ارتباط با تجربه در تیم آپوئل قبرس و فوتبال اروپا اظهار داشت: تجربه خیلی خوبی بود و خدا کمکم کرد و در آنجا هم یک قهرمانی کسب کردیم. در ارتباط با تیم ملی هم با مصدومیت مواجه و از فهرست دور شدم و فکر نمی کردم که به این زودی ها راهی ایران شوم. از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس خیلی خوشحال شدم و آرزوی هر بازیکنی بازی در پرسپولیس و در کنار هواداران بی نظیر این تیم است.
او اشاره کرد: ۱۰۰ درصد تمام تلاشم را می کنم که در زمین بازی بتوانم هواداران را راضی نگه دارم. مسعود ریگی بازیکن بی حاشیه ای بوده و با هم هم تیمی بوده ایم و اتفاقاً رابطه خیلی خوبی با هم داریم در ارتباط با حضور در پرسپولیس با کسی صحبت نکردم و خیلی غیر منتظره شد. زمانی که پیشنهاد پرسپولیس آمد در قبرس بودم و فوراً تمام کارم را انجام دادم که بتوانم سریع تر به ایران بازگردم.
مهری اشاره کرد: در پرسپولیس می توانم بیشتر در دید باشم و این تیم همیشه در تیم ملی نماینده داشته است. از این اتفاق خیلی خوشحالم و مدت قراردادم با پرسپولیس دو ساله و شماره پیراهنم ۲۷ است.

1403/06/19
19:21:25
5.0 / 5
72
تگهای خبر: بازی , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
ساماس - یوگا