مجتبی حسینی:

اشتباهات بچه گانه سبب شکست ما برابر پرسپولیس شد

اشتباهات بچه گانه سبب شکست ما برابر پرسپولیس شد

به گزارش ساماس، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم تصریح کرد که اشتباهات فردی بازیکنانش سبب شکست برابر پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر شد.



به گزارش ساماس به نقل از مهر، مجتبی حسینی شامگاه جمعه بعد از شکست دو بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: برای این دیدار برنامه ریزی کرده بودیم اما پنالتی بچه گانه به آنها دادیم در ادامه فوتبال خوبی بازی کردیم و نیمه دوم هم خوب شروع کردیم اما باز هم اشتباه کردیم.
او افزود: در روزی که موقعیت به پرسپولیس ندادیم دو گل دریافت کردیم. اشتباهات بچه گانه مقابل پرسپولیس سبب می شود که بازی را واگذار کنید. اگر قرار باشد برابر پرسپولیس چنین اشتباهاتی داشته باشید ۱۰۰ درصد تنبیه می شوید و نا امید شدیم.
او اضافه کرد: در زمین پرسپولیس ۲ بر صفر عقب می افتید نتیجه سخت می شود و آنها ضد حملات سریع به ما می زدند. ما رفتیم که تعویض های هجومی انجام دهیم و دقیقه ۲ بازی پنالتی سبب شد شیرازه تیم ما به هم بریزد.
سرمربی آلومینیوم در پاسخ به خبرنگار مهر در ارتباط با قضاوت داور اظهار داشت: ما اجازه نداریم در ارتباط با داوری صحبت نماییم ولی var کار داور را تصحیح کرد. ما در مجموع دو هدیه به پرسپولیس دادیم و روی اشتباهات خودمان گل خوردیم.
او در رابطه با استفاده از جوانان در تیم خود اظهار داشت: تیم خوبی داریم و خیلی جوانان با استعدادی در تیم ما حضور دارند و اعتقاد که روزهای خوبی برای ما رخ خواهد داد.

1403/06/31
11:11:43
5.0 / 5
203
تگهای خبر: بازی , فوتبال , هدیه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
ساماس - یوگا